Another Week Gone By
Salaam..
Banyak gak aktiviti aku buat dlm minggu ni. Yang aku tau, aku balik rumah paling awal kol 11.30pm, and dok penat jek the whole day. Cam dah tua lak rasa nye. Meme pung!
1. As most of you dah tau, Monday, 2nd May, aku ikut rombongan gi Melaka, kenduri kawin one of the GeJuers, then beriadah kat KLD (dengan cerita tragis aku). Alhamdulillah, berjumpa ngan ramai kenalan baru, and berjumpa ngan my calon.. err untuk 13 tahun lagik lee!! he he!
2. Watched Movies at TGV KLCC!
First one was citer Indon, Tentang Dia. Pecah rekod aku tengok citer Indon kat Wayang! Overall, aku tak suka sangat cerita ni. Bukan apa. Cerita dia mmg besh, I mean the way pengolahan cerita, development, bla bla bla.. all those BS, mmg menarik, kalau di compare ngan cerita negara kita yang.. err.. takpe le.. tu cerita lain plak. BUT, aku tak suka cerita ni sebab Randhu tu bodoh sangat sampai awek dia si Gadis tu tak layan dia pun dia masih gak nak mengharapkan layanan or Gadis akan respond. Kalau takde awek lain yang suka kat dia, aku tak kisah kot. Sedih aku tgk lelaki camtu. Tapi aku tau ramai ompuan suka citer ni sbb lelaki tu persevere ngan awek dia, walaupun awek dia bo layan! AMPEH! kalau aku, lama dah aku ceraikan!! ha ha!!
Second one, tgk citer Kingdom of Heaven! My verdict : A MUST SEE MOVIE!! Aku tatau pun movie tu pasal perang salib. Tapi jalan cerita dia mmg besh. Bak kata Nuar, walaupun dua stgh jam, tak membosankan! Aku rasa cam nak tgk lagik, even kalau citer tu 5 jam pun aku still bley layan kot! Gila besh! Tatau nak citer camne. Tgk sendiri lee. Citer dia is not all perang. How they try to avoid at all cost nak berperang. Tapi bila Raja Jerusalem mati, and mamat french ampeh tu amik alih, abis sume hell broke loose!! I even put this movie above LOTR, sbb aku tertido or almost tertido masa tgk Return of the King! he he!!
3. I did the unthinkable!! I told this to a friend, and respond dia kat aku.. 'ko ni tgh fall in love ke apa??'.. aku tatau weh!! I hope not.. not now lee! Well, a friend knows me better than myself! Angau? Tak kot. Jiwa kacau? Maybe, tapi aku tanak layan! I told other friend ari tu yang aku nak forget all this, tapi tak sampai sehari aku dah buat the unthinkable. Apa aku buat? err.. nanti2 lee aku cerita. Kalau ada hasil nanti baru aku share ngan korang!
4. Berkenalan ngan one of the bloggers thru a friend. Have a chit chat on YM with 'her'. Well, I like her way of thinking, reminds me of.. ME! I never thought that I will meet someone yang have that kinda view on life, relationship, and things in general! Beware!! I know what you are thinking!! he he!! Just kidding! But it is an honor to have your ID on my YM list! Hope to get to know you better. And wish you all the best with your loved one!
5. And last but not least.. ehem ehem.. berkenalan ngan kawan.. err.. kak tipah kat Mali. Kak Tipah claim dia ni cun, dan aku ngan mike akan cair. Well, err takde lee cair pun. But, hmm.. menarik laa kak tipah. Boleh mintak phone number tak? *eh camne nak buat emoticon mata kelip2 ni?* Issh.. kalau aku tau, aku ikut gi Kuala Selangor. SABAR APAI!! SABAR!! SNAP OUT OF IT!! TUH GELPREN ORANG TU!! hehehe...
okay lee. Nak melayan LOTR Extended Version! Baru start Disc 1. Ada 5 and 1/2 Discs more to go! and really takde idea apa nak buek weekend ni!! uwaaaa!! bosan!! NOW I wish I have a car! I wish I can go Fishing, I wish I can go Rock Climbing, I wish I can go Mount Climbing, and I wish I can go on top of a mountain, and find peace!! SALEM HIGH COUNTRY!! ha ha!!
One Ring To Rule Them All.. One Ring To Find Them.. One Ring To Bring Them All.. And In The Darkness Bind Them...


<< Home